Se våre nye produkter!

Nyheter

Søk

Søk etter produkt eller kolleksjon

Retur, bytte og reklamasjon

Dersom du angrer du på et kjøp hos oss, er det angrerettloven som gjelder. Angreretten er gyldig i 14 dager fra du har mottat varen. Vi ønsker at håndteringen skal være så enkel som mulig for deg som kunde.

Hygiene produkter er unntatt fra angreretten. Av hensyn til helsevern og hygiene gjelder ikke angreretten på varer der forseglingen er blitt brutt etter levering. Det er viktig at originalembalasjen og forsegling er intakt hvis man ønsker å returnere varen.

Her er en beskrivelse på hvordan du benytter deg av angreretten:

  1. Ta kontakt med oss før du returnerer, send e-post til kundeservice@innovacare.no. E-posten merkes med «RETUR» etterfulgt av ordrenummer. Eller last ned returskjema direkte her.
  2. Du får returskjema tilsendt på E-post innen 48 timer. Print ut returskjema og fyll ut.
  3. Send med utfylt returskjema sammen med varer du returnerer. Send returen som pakke og ikke postoppkrav til denne adressen:

Innovacare.no
c/o Stjerneapotek Paleet
Karl Johansgate 37,
0164 Oslo

Returkostnad dekkes ikke av innovacare.no (med mindre det gjelder en retur som følge av reklamasjon).

  1. Du sørger for hele returprosessen selv. Sørg for at varen er pakket i forsvarlig emballasje ved retur til oss.

 Ønsker du å bytte en vare?

  1. Returner varen.
  2. Bestill på nytt.
  3. Etter at vi har mottatt din retur og godkjent denne, vil det ta ca. 2-3 uker før du får refundert pengene.

Retur ved reklamasjon:

  1. Dersom en vare er skadet når du mottar den tar du kontakt med oss på kundeservice@innovacare.no. Merk “Reklamasjon”
  2. Skriv en utfyllende feilbeskrivelse, legg ved bilde og ordrenummer.
  3. Vi vil så raskt som mulig løse saken sammen med leverandøren. Ventetid vil variere fra sak til sak. En ventetid på ? er ikke unormalt.

En skadet vare som ved retur blir vurdert som skadet på grunn av brukerfeil vil ikke bli refundert.

Uavhentet pakke:
Dersom du ikke henter pakken, blir den returnert til oss. Når pakken kommer tilbake som uavhentet vil den bli kreditert og varene lagt tilbake på lager. Vi vil trekke av for uavhentet gebyr pålydende kr. 149, for å dekke våre håndteringskostnader.