Søk

Ofte stilte spørsmål

Om Innovacare

Er dere et norsk firma?

Ja, vi holder til i Norge og alle våre varer vil bli sendt fra Oslo.

 

Har dere fysiske butikker?

På nåværende tidspunkt har vi ingen fysiske butikker.

 

Er produktene deres testet på dyr?

Nei, ingen av våre produkter er testet på dyr.

 

Tilbyr dere prismatch?

Dessverre tilbyr vi ikke prismatch.

 

Bestilling/Levering av varer

Er prisene inkludert moms (MVA) ?

Alle prisene er inkludert MVA. Vi holder til i Norge og det påløper derfor ingen toll eller avgifter når du kjøper varer fra oss.

 

Hvor sender dere fra?

Alle våre varer sendes Karl Johansgate 37, 0164 Oslo.

 

Når kan jeg forvente å motta pakken min?

Din ordre vil bli levert mellom 2-8 virkedager, avhengig av hvor i landet du bor.

 

Kan jeg spore pakken min?

Ja, det kan du. Du får en SMS og/eller e-post med en sporingslink hvor du kan følge leveringen.

Du får også en SMS eller e-post fra Bring når pakken er klar for henting.

 

Sender dere til utlandet?

Nei, vi sender kun i Norge.

 

Hva gjør jeg hvis jeg har tastet feil adresse, telefonnummer eller bestilt feil produkt(er)?

Da tar du kontakt med oss så raskt som mulig. Så lenge varene ikke allerede er pakket og sendt, kan vi vanligvis rette opp det som er feil.

 

Hva gjør jeg dersom jeg angrer en bestilling?

Alle reklamasjoner og bruk av angrerett meldes ved at du sender en e-post til kundeservice@innovacare.no.

 

Du vil få svar på din returforespørsel innen 48 timer, og vi anbefaler at du venter på tilbakemelding på din returforespørsel før varene returneres.

 

Kansellere en bestilling?

Vi sender ut alle bestillinger fortløpende for at du skal få din pakke så fort som mulig. Dersom du ønsker å kansellere en bestilling kan du ta kontakt med oss så fort som mulig, så hjelper vi deg. Hvis pakken allerede er sendt kan produktene sendes tilbake til oss, men du må selv betale returfrakten.

 

Kan jeg legge til en vare i eksisterende ordre?

Dessverre er ikke det mulig, men legg gjerne til en ny bestilling på varen du har glemt. Kontakt kundeservice direkte, så hjelper vi deg med frakt og setter sammen bestillingen for deg.

 

Mulig å bytte vare?

Det er ikke mulig å bytte en vare. Dersom du ønsker en ny vare, må du sende tilbake produktet ditt, og bestille på nytt. Du vil få refundert pengene etter 2-3 uker.

 

Hva gjør jeg dersom varen er skadet?

Dersom en vare er skadet når du mottar den, tar du kontakt med oss på kundeservice@innovacare.no.

Legg ved bilde og ordrenummer. En skadet vare som ved retur blir vurdert som skadet på grunn av brukerfeil vil ikke bli refundert.

 

Rabattkode

Hvordan bruker jeg en rabattkode?

Når du kommer i kassen må du trykke på “til kassen” Etter det vil du se et felt der det står “Rabattkode”. Her skal du legge inn koden og trykke på “bruk”. PS: Det er viktig at koden skrives helt korrekt.

 

Kan jeg bruke flere rabattkoder på samme kjøp?

Du kan kun bruke én rabattkode per kjøp.

 

Rabattkoden fungerer ikke?

Send oss en E-post til kundeservice@innovacare.no så hjelper vi deg.

 

Frakt/Retur

Hvor mye koster frakt?

Vi dekker frakten dersom du handler for over 400 kr.

Ved ordre under 400 kr vil frakten koste 99kr.



Må jeg betale frakt selv hvis jeg ønsker å benytte angreretten?


Ja, du dekker selv frakt dersom du angrer på en vare.


 

Kan jeg returnere et produkt jeg har kjøpt?

 

Vi har 14 dagers returrett. Hvis du ønsker å benytte seg av 14 dagers retur- og bytterett, sender du en e-post til kundeservice@innovacare.no. E-posten merkes med «RETUR» etterfulgt av ordrenummer. Du vil få svar på din returforespørsel innen 48 timer, og vi anbefaler at du venter på tilbakemelding på din returforespørsel før varene returneres.

 

Kjøper må selv betale returfrakten ved retur av varer.

Vi viser til Lov om opplysningsplikt og angrerett ved fjernsalg og salg utenom faste forretningslokaler (angrerettloven, §22, g). Av hensyn til helsevern og hygiene gjelder ikke angreretten på varer der forseglingen er blitt brutt etter levering.

Retten til å returnere og bytte varer, påvirker ikke dine rettigheter som forbruker etter angrefristloven eller forbrukerkjøpsloven.

 

Slik returnerer du:

1.    Kunden sørger for hele returprosessen selv. Må sørge for at varen er pakket forsvarlig i originalemballasje ved retur til oss.

2.    Ta kontakt med oss før du returnerer, send e-post til kundeservice@innovacare.no. E-posten merkes med «RETUR» etterfulgt av ordrenummer.

3.    Du får returskjema tilsendt på E-post innen 48 timer. Print ut returskjema og fyll ut.

4.    Send med utfylt returskjema sammen med varer du returnerer. Send returen som pakke og ikke postoppkrav til denne adressen:

Innovacare.no
c/o Stjerneapotek Paleet
Karl Johansgate 37,
0164 Oslo

 

 

Kostnad ved retur?

 

Returkostnad dekkes ikke av innovacare.no (med mindre det gjelder en retur som følge av reklamasjon).

 

 

Kan alle typer produkter returneres?

Som kunde har du 14 dagers retur- og bytterett, og du kan returnere alle produkter bortsett fra hygieniske produkter. For at et produkt skal kunne returneres må det være i sin originalforpakning, ubrukt, uåpnet og ikke skadet eller ødelagt. Av hensyn til helsevern og hygiene skal varer som er forseglet alltid ha ubrutt forsegling for at returen skal godkjennes.

 

 

Hvordan foregår tilbakebetaling?

Om du har valgt faktura som betalingsmåte vil du motta en kreditnota via e-post. Har du allerede betalt din faktura kommer vi til å kontakte deg for tilbakebetaling. Om du har betalt via kreditkort eller bankkort, vil du få pengene tilbakebetalt til samme kort eller konto som ble brukt ved kjøpet. Det kan ta opptil 2-3 uker før pengene er tilbake på din konto.

 

 

Når kan jeg forvente å få pengene tilbake?

For at vi skal refundere pengene, må du først sende tilbake varen til oss. Når vi har mottatt varen, vil vi refundere pengene tilbake til deg. Dette kan ta opptil 2-3 uker.

 

 

Medlemskap

 

Hva er InnovaMedlem?

InnovaMedlem er vår eksklusive kundeklubb. Det er gratis å bli medlem og du tjener poeng for hver krone du bruker. Les mer om vår kundeklubb her.

 

 

Hvordan bruker jeg min poeng som InnovaMedlem?

Poengene som InnovaMedlem får du tildelt automatisk. Du kan selv velge når du vil bruke dine poeng. Dette bestemmer du når du sjekker ut. For å bruke poengene må du være innlogget og medlem. 

 

 

Samarbeid

 

 

Jeg er en influenser og ønsker et samarbeid med dere. Hvem skal jeg kontakte?

 

Kontakt oss gjerne på mail kundeservice@innovacare.no

 

 

Jeg finner ikke svar på det jeg lurer på

 

 

Fant du ikke det du lurte på?

 

Slapp helt av, ta kontakt med oss her, så hjelper vi deg mer enn gjerne.

 

Om Innovacare

Ja, vi holder til i Norge og alle våre varer vil bli sendt fra Oslo.

På nåværende tidspunkt har vi ingen fysiske butikker.

Nei, ingen av våre produkter er testet på dyr.

Dessverre tilbyr vi ikke prismatch.

Bestilling/Levering av varer

Alle prisene er inkludert MVA. Vi holder til i Norge og det påløper derfor ingen toll eller avgifter når du kjøper varer fra oss.

Alle våre varer sendes Karl Johansgate 37, 0164 Oslo.

Din ordre vil bli levert mellom 2-8 virkedager, avhengig av hvor i landet du bor.

Ja, det kan du. Du får en SMS og/eller e-post med en sporingslink hvor du kan følge leveringen.

Du får også en SMS eller e-post fra Bring når pakken er klar for henting.

Nei, vi sender kun til Norge.

Da tar du kontakt med oss her, så raskt som mulig. Så lenge varene ikke allerede er pakket og sendt kan vi vanligvis rette opp det som er feil.

Alle reklamasjoner og bruk av angrerett meldes ved at du sender en e-post til kundeservice@innovacare.no.

Du vil få svar på din returforespørsel innen 48 timer, og vi anbefaler at du venter på tilbakemelding på din returforespørsel før varene returneres.

Vi sender ut alle bestillinger fortløpende for at du skal få din pakke så fort som mulig. Dersom du ønsker å kansellere en bestilling kan du ta kontakt med oss så fort som mulig, så hjelper vi deg. Hvis pakken allerede er sendt kan produktene sendes tilbake til oss, men du må selv betale returfrakten.

Dessverre er ikke det mulig, men legg gjerne til en ny bestilling på varen du har glemt. Kontakt kundeservice direkte, så hjelper vi deg med frakt og setter sammen bestillingen for deg.

Det er ikke mulig å bytte en vare. Dersom du ønsker en ny vare, må du sende tilbake produktet ditt, og bestille på nytt. Du vil få refundert pengene etter 2-3 uker.

Dersom en vare er skadet når du mottar den, tar du kontakt med oss på kundeservice@innovacare.no.

Legg ved bilde og ordrenummer. En skadet vare som ved retur blir vurdert som skadet på grunn av brukerfeil vil ikke bli refundert.

Rabattkode

Når du kommer i kassen må du trykke på “til kassen” Etter det vil du se et felt der det står “Rabattkode”. Her skal du legge inn koden og trykke på “bruk”. PS: Det er viktig at koden skrives helt korrekt.

Du kan kun bruke én rabattkode per kjøp.

Send oss en E-post til kundeservice@innovacare.no så hjelper vi deg.

Frakt/Retur

Vi dekker frakten dersom du handler for over 400 kr.

Ved ordre under 400 kr vil frakten koste 99kr.

Ja, du dekker selv frakt dersom du angrer på en vare.

Vi har 14 dagers returrett. Hvis du ønsker å benytte seg av 14 dagers retur- og bytterett, sender du en e-post til kundeservice@innovacare.no. E-posten merkes med «RETUR» etterfulgt av ordrenummer. Du vil få svar på din returforespørsel innen 48 timer, og vi anbefaler at du venter på tilbakemelding på din returforespørsel før varene returneres.

Kjøper må selv betale returfrakten ved retur av varer.

Vi viser til Lov om opplysningsplikt og angrerett ved fjernsalg og salg utenom faste forretningslokaler (angrerettloven, §22, g). Av hensyn til helsevern og hygiene gjelder ikke angreretten på varer der forseglingen er blitt brutt etter levering.

Retten til å returnere og bytte varer, påvirker ikke dine rettigheter som forbruker etter angrefristloven eller forbrukerkjøpsloven.

Slik returnerer du:

1.    Kunden sørger for hele returprosessen selv. Må sørge for at varen er pakket forsvarlig i originalemballasje ved retur til oss.

2.    Ta kontakt med oss før du returnerer, send e-post til kundeservice@innovacare.no. E-posten merkes med «RETUR» etterfulgt av ordrenummer.

3.    Du får returskjema tilsendt på E-post innen 48 timer. Print ut returskjema og fyll ut.

4.    Send med utfylt returskjema sammen med varer du returnerer. Send returen som pakke og ikke postoppkrav til denne adressen:

Innovacare.no

c/o Stjerneapotek Paleet

Karl Johansgate 37,

0164 Oslo

Returkostnad dekkes ikke av innovacare.no (med mindre det gjelder en retur som følge av reklamasjon).

Som kunde har du 14 dagers retur- og bytterett, og du kan returnere alle produkter bortsett fra hygieniske produkter. For at et produkt skal kunne returneres må det være i sin originalforpakning, ubrukt, uåpnet og ikke skadet eller ødelagt. Av hensyn til helsevern og hygiene skal varer som er forseglet alltid ha ubrutt forsegling for at returen skal godkjennes.

Om du har valgt faktura som betalingsmåte vil du motta en kreditnota via e-post. Har du allerede betalt din faktura kommer vi til å kontakte deg for tilbakebetaling. Om du har betalt via kreditkort eller bankkort, vil du få pengene tilbakebetalt til samme kort eller konto som ble brukt ved kjøpet. Det kan ta opptil 2-3 uker før pengene er tilbake på din konto.

For at vi skal refundere pengene, må du først sende tilbake varen til oss. Når vi har mottatt varen, vil vi refundere pengene tilbake til deg. Dette kan ta opptil 2-3 uker.

Medlemskap

InnovaMedlem er vår eksklusive kundeklubb. Det er gratis å bli medlem og du tjener poeng for hver krone du bruker. Les mer om vår kundeklubb her.

Poengene som InnovaMedlem får du tildelt automatisk. Du kan selv velge når du vil bruke dine poeng. Dette bestemmer du når du sjekker ut. For å bruke poengene må du være innlogget og medlem. 

Samarbeid

Kontakt oss gjerne på E-post kundeservice@innovacare.no

Jeg finner ikke svar på det jeg lurer på

Slapp helt av, ta kontakt med oss herså hjelper vi deg mer enn gjerne.

Søk etter produkt eller kolleksjon