Se våre nye produkter!

Nyheter

Søk etter produkt eller kolleksjon

Frakt- og leveringsbetingelser

LEVERING

Vi leverer kun til byer i Norge, utenom Svalbard og Jan Mayen.

ADRESSE

En forutsetning for at levering skal skje uten forsinkelser eller problemer, er at vi har din fullstendige og riktige adresse og postnummer. Det er ditt ansvar å sørge for at vi i forbindelse med en bestilling til en hver tid har den korrekte adressen din der du kan motta en forsendelse.

KVALITETSSIKRING

Forhold som f.eks. ekstremt høye eller lave temperaturer kan forringe kvalitet på kosmetiske produkter. For å unngå leveringsforhold som kan forringe kvaliteten i våre produkter sender vi ut produkter kun som pakkepost, og dette gjøres av Posten Norge AS.

KOSTNAD PÅ FRAKT

Pris på frakt varierer etter varene du bestiller og hvor du vil ha det levert. 

Fri levering:
Hvis du handler for mer enn kr 400, belaster vi ikke fraktkostnadene for utsendelsen. 

Vi benytter Bring som transportleverandør

Handler du for mindre enn kr 400 betaler du selv fraktkostnader etter Brings gjeldende takster og du kan velge mellom disse leveringsmåtene:

  • Bring Klimanøytral servicepakke  – Pakken blir levert til ditt nærmeste postkontor/ post i butikk, hvor du henter pakken selv. Når pakken er ankommet blir du varslet av Bring/Posten via sms, e-post eller hentemelding i postkassen.  

  • Postens pakke i postkassen – Pakken blir levert direkte i din postkasse, evt til nærmeste hentested om den ikke får plass i postkassen.  

 

LEVERINGSTID

Varene leveres ca. 2-8 virkedager etter at du har bestilt avhengig av hvor du bor i landet. Dette er estimert leveringstid, og noe både vi og våre logistikkpartnere jobber for å innfri. Vi tar imidlertid forbehold om at leveringstid i enkelte perioder - som f.eks. rundt juletider og i fellesferien, kan bli noe lengre.

UAVHENTEDE PAKKER

Pakker blir liggende på postkontoret i 14 dager før de sendes tilbake til avsender. Vi oppfordrer til å bestille levering hjem på døren via denne linken hvis du ser at det blir vanskelig for deg å få hentet pakken på postkontoret innen fristen. Hvis pakken ikke hentes innen fristen vil vi måtte belaste deg for kostnaden i forbindelse med returfrakten til oss, samt for kostnaden for ny utsendelse til deg.